Andas fritt!

Kategori: Dagbok
Datum: 2008-09-09 Tid: 14:17:48


Hej (:

Det var ett tag sen jag skrev här, men iaf så har jag slutat röka. Eller ja, håller på o sluta röka. Känns jätteskönt förutom det att jag blivit så förkyld sen jag slutat upp med rökningen. Jag känner mig fortfarande motiverad till o börja andas fritt och nu när det snart gått en vecka sen jag slutade, så mår jag inte bra av o se andra röka. Typ de flesta jag känner röker, så man tänker " fan va fult det ser ut när dom röker " ... men jag vet däremot hur det känns att vara så beroende. Det är ganska coolt att jag som 17åring slutat röka efter drygt två år. Nu har jag upplevt den känslan av o vara en rökare.

Förstår inte hur jag lyckas. När jag gick i 9an tänkte jag hela tiden att jag ville veta hur det känns att vara nikotinberoende, hur det känns att verkligen vara desperat efter cigaretter. Jag har sett folk snatta cigaretter, tigga pengar/cigg dag efter dag och det värsta utav allt, att man inte ens kan kontrollera ens behov efter någonting.

Men jag kan erkänna att jag har ett nytt beroende. Nämligen cola! Det går inte en dag utan att jag fått cola i mig och det är ganska taskigt mot mina tänder. *hrmm*

Aja, det var det det. :) pusshej.




Kommentarer
Postat av: Jasse

Vad duktig du är...Lycka till!

..........................................



Hittade nyss på en skojig lek, den heter:



3 ords-leken som blir en historia!



Det var en



(du fortsätter med 3 ord, sedan skickar du vidare till en annan bloggare)

Inte nog med det, du ska även lägga en länk till din blogg nedanför listan här och kopiera alltihopa innan du skickar vidare! Person nr 40 som får historian ska då göra som ovanstående men sedan

skicka till mig http://jasse.webblogg.se och så rullar det på. Då börjar vi!



1 http://jasse.webblogg.se

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

2008-10-05 @ 00:45:22
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så söta ni var! :)

2008-10-21 @ 20:28:28
URL: http://otteer.webblogg.se/

KOMMENTERA

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Kommentera här:

Trackback