Trött som bara den...

Kategori: Dagbok
Datum: 2008-11-27 Tid: 16:19:16


Hejhej, sorry för min dåliga uppdatering fast det kanske inte förvånar er? Nä.. naturligtvis?
men idag har jag det. eller nja. *hm?*

Igår var jag, robin & frida på marieberg (ett köpcenter) och kollade på kläder. Jag hittade ett par skor, smink & en svart mössa. Så nu är jag redo inför den hårda vintern! :o) därefter stack jag hem för o lämna grejerna, o drog vidare till 019. Hände inte ett skit där så jag drog hem efter ett par timmar.
 
Imorgon bär det av till västervik med frugan min (: ska bli kul. om ni undrar vad jag snackar om (för jag är ju varken lebb eller gift) så är det så här att jag & elin har gift oss på msn. vi hade tråkigt denna underbara kväll. :p haha, jaja.. trodde jag skulle få mitt studiebidrag innan helgen men hade feel >_____< fasen oxå.


Jävlar, jag nickade till så nu ska jag vila från datorn ett tag,
( iaf i minst 10 min ) :D o förr lr senare måste jag fixa till
designen på min blogg, för den jag har nu har blivit sååååååååå tråkig :(

xoxo / emy
Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack så mycket!



Vilken trevlig blogg du har, jag ska prenumerera, och det vore kul om du ville prenumerera på min med? :) Puss!

2008-11-30 @ 23:01:51
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

KOMMENTERA

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Kommentera här:

Trackback