Okej ..

Kategori: Dagbok
Datum: 2008-11-16 Tid: 14:37:01


Eftersom jag är sååå dålig på att uppdatera regelbundet så får det bli när jag känner för det. (vilket som kanske blir jävligt sällan oO) men vem vet? (: lägg till mig på bloggkoll om ni vill (:

Så ni vet så tog jag ledigt från skolan i en vecka. Vad jag gjorde då har jag ingen lust att berätta om, men blev det bättre ? Uhhmm .. nja, för det tog slut mellan mig och ronny. Så nu tänker jag vara singel resten av mitt liv för att slippa en massa jävla bekymmer... och så måste jag sköta skolan, för den delen.

Fattar inte varför jag skriver om det här, det är ju ointressant o veta ? ... ja just det! igår loggade jag in på bloggkoll.se efter en vecka utan internet, och gissa vad?!?! över 200 nya inlägg. antar att de flesta kommer ifrån blondingrisen. =o) inge illa ment, men va fan...



denna bild bjuder jag på (: jag & elin goes crazy ;D <3
Kommentarer
Postat av: frida

haha gogo med bloggen! :D vi ses imorn ;)

2008-11-16 @ 16:09:24

KOMMENTERA

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Kommentera här:

Trackback