Jag tror jag dööör..

Kategori: Dagbok
Datum: 2008-11-17 Tid: 14:55:19


Gissa vad jag har gjort idag?

Kommer inte ihåg när jag va med på gympan sist, men idag var jag det. Utan skor. Och vi körde handboll. Är fortfarande anfådd och svettet bara rinner, fastän gympan var slut för 1½ timme sen .. aja. Skämt åsido, idag får vi se om jag ska träffa natta :o) så ska vi snacka lite skit o så. Saknar henne  <3

Satt och kollade på " Sanningens ögonblick " igår
.. hahahhaa... fan va ja skrattade. Hur JÄVLA KORKAD får man vara ? Linda Rosing var ju hur pinsam som helst. Fast å ena sidan skulle jag inte kunna sitta på den stolen & svara på såna privata frågor..

Skulle ni kunna va me på Sanningens Ögonblick ? ;D
Kommentarer
Postat av: frida

nej det tror jag inte att jag skulle :P

2008-11-17 @ 18:49:29
Postat av: Johan

linda rosing var..... zzz att lyssna på! ut linda rosing, in askungen som hon ville vara med ;)

2008-11-17 @ 19:18:12
Postat av: jennica

nej, skulle aldrig våga att vara med i sanningens ögonblick.. orka dom få veta om mitt privatliv :p

2008-11-17 @ 21:59:17

KOMMENTERA

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Kommentera här:

Trackback