Vad är det jag gör?

Kategori: Dagbok
Datum: 2008-12-02 Tid: 22:44:20


Idag gjorde jag en riktigt korkad grej..
Vet inte vad jag ska säga..

alla gör sina misstag, men jag är fan världsmästare
på o göra misstag! För jag lär mig aldrig utav misstagen ja gör :/
känns det som iaf.. hmm .. aja.

idag  var jag i skolan & hade möte om torsdag (föreläsning för ettorna),
sen drog jag till wuc & hängde där med en polare. (: sen drog vi upp till stan
& där köpte jag en zip hood för endast 99 kr på carlings :O;D senare träffade jag natta
& johan. :)

trevligt.

menmen..

om någon utav dina nära & kära hade gjort något RIKTIGT JÄVLA KORKAT,
skulle du förlåta honom/henne?
Kommentarer
Postat av: jennica

nej, det skulle jag inte kunna förlåter henne/honom om dom gjort ngt riktigt jävligt hemskt..

2008-12-03 @ 07:31:33
Postat av: frida

beror ju på vad.. och om jag kan lita på personen att inte göra det om, så kanske det.. :)

2008-12-03 @ 13:04:39

KOMMENTERA

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Kommentera här:

Trackback