Äntligen en ny header!

Kategori: Dagbok
Datum: 2008-12-12 Tid: 12:33:18


Sådär! :)

Söta suzy tog sig tid o fixa en header åt mig, för den
jag hade innan var så tråkig! Tack så mycket, gumman! :) <3

Igår lekte jag, robin & josefin anden i glaset, men "naturligtvis"
funkade det inte. Glaset ville inte röra på sig =/ Men iaf,
då la vi spelet under min säng och dom drog hemåt.
Senare på kvällen när jag var själv hemma gjorde jag mig
färdig för sängen, och skulle tända min lampa vid sängen,
men den fungerade inte?

Så jag bytte lampa men den fungerade fortfarande inte.
Jag satte i en annan kontakt för o kolla men det funkade inte heller,
och förlängningssladden var ju inkopplad bakom min säng,
o jag kom o tänka på att spelet ligger under min säng så jag
blev lite småskraj o la mig i soffan istället! :|

Så idag vaknade jag klockan halv tio, blev hysterisk men somnade
om. Skulle ha varit med och kollat på lucian som började klockan åtta :(
Menmen, det bästa är ju att det aldrig slutar snöa :o)

Önskar att jag vore 5 år igen, för då hade jag byggt en snögubbe
och en massa ljuslyktor!!

Kommentarer
Postat av: frida

vi kan fortfarande idag bygga snögubbe.. :D tänker iaf allvarligt passa och och leka med snön ikväll xD

2008-12-12 @ 13:42:19
Postat av: Suz

å fint din blogg blev tillslut :D:D



Så lite att jag fixade det gumman <3<3<3<3

2008-12-12 @ 14:03:25
URL: http://mirrorofmadness.blogg.se/

KOMMENTERA

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Kommentera här:

Trackback