Flyttdags & isolering =|

Kategori: Dagbok
Datum: 2008-08-27 Tid: 13:05:07


De senaste dagarna har varit väldigt tröttsamma. Har haft huvudvärk varje dag som gått, sen skolan började. Hmm, men det är bara o kämpa på. Sen det att mitt hjärta & min själ lider för vad andra har gjort, så vet jag inte vad jag ska göra. Finns så mycket jag tänker på just nu så jag glömmer skolarbetet. Måste skärpa mig!!! Fast nu på fredag ska jag ta ledigt för att städa o fixa lite härhemma inför flytten på lördag.

Samma kväll är det ju tunneldisco. Sist jag var där så var jag typ knappt 14 år, så det är nog inget för mig nu längre (a) Aja whatever, huvudsaken är att vi ska få iordning på allt därhemma först. OCH, helgen efter att ha flyttat, åker min mamma till Mallorca i två veckor med jobbet!!! Avis? *grymt* naaej!

Hm, fast kommer bli ganska skönt. Två veckor för mig själv. Gissa vem som paxar soffan & tvn varje kväll? ;D jag!! (om inte katterna, förstås. ) problemen som kommer dyka upp den första veckan utan mammsen kommer nog vara ; mat, toapapper, väckningen på morgonen, pengar, pengar, pengar! är lite skärrad, men man har ju söta ronny att få sällskap av, om han vill (:


Men vad tror ni ? Skulle ni kunna njuta av ensamheten i två veckor ? =/



Denna bild bjuder jag på ",
Kommentarer
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

fan vad du bjuder ;);););););)

2008-12-01 @ 12:33:57
URL: http://fridaosv.blogg.se/

KOMMENTERA

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Kommentera här:

Trackback